miercuri, 27 ianuarie 2010

Sunt minunată

Sunt unică şi irecuperabilă (dacă lăudătorii-s în fără plata, mă laud singură). Eu când deschid gura, mai bine o închid, că leşina lumea-n jur de râs şi câteodată chiar au motive:
Şeful: Da Nadia mănânci şuncă? Hai şi ai şi tu.
je: mănânc non stop, dacă am...
şeful: se vede :)
je: să va spun, mănânc şunca de porc...
şeful: păi de capră nici nu avem :))
Ce să mai, sunt deşteaptă, sunt minunată. Ce vroiam eu să-i spun omului? Că mănânc şuncă d-aia de ţară, afumată şi dată cu boia, dacă mi-ar da cineva aş mânca şi 24 de ore, fără să am vreo problemă şi da, ştiu ca nu se vede. E clar că-s minunată, nu?
Dacă tot am adus vorba de şuncă, mama îmi tot spune, de vreo câţiva ani de zile că "te-ai ascuţit ca şunca lui Stoica". Adică toată treaba asta e referire la faptul că am doar câteva kilograme în doatre. Bun, eu o tot întreb "da' cine-i Stoica? Ăla din satul vecin, ăsta de a stat lânga noi? Cine e şi cât de ascuţită era şunca lui?". Şi-aici pauză şi nici in ziua de azi nu ştiu cine e Stoica şi cum arată şunca lui.

3 comentarii:

MadMe spunea...

Una peste alta, mi-ai făcut poftă de şuncă! :P

Cât despre una zici, alta se înţelege, welcome in the club! :D

Lillee spunea...

Pai si sunca lui Stoica cine o mananca?

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- pofta buna,daca o sa iti iei :)
@Lillee- bine zis,trebuie s meditez putin la asta si sa incep cu intebarile,poate aflu