vineri, 15 ianuarie 2010

Să povestim

Unde citesc, mă plimb, mă-nvârt, aud doar de Avatar. Până acum nu m-a atras nimic la el, de fapt nici acum nu mă atrage, da'-mi dau seama că-i mai ceva, decât Harry Potter. Altul, pe care nu l-am văzut, dar despre care am auzit, că în curând o să conţină scene de sex. Oauuu, ce mişto, deja mă gândesc că în curând or să apară desene animate şi filme pentru copii, în care Scufiţa Roşie se combină cu piticii (sper sa nu fie nesimţită, să-l lase pe Mutulică, pentru Albă ca Zăpada, eu îl iubesc pe Mutulică), lupul o să fie logodnicul lu' mama vitregă a Zăpezii,  vânătorul se combină cu Fata Moşului, Fata Babei îl ia pe Zmeu, Spânul o ia pe Muma Pădurii, bunicuţa îl ia pe Verde Împărat (să-şi amintească de tinereţe şi pădure), Harap Alb o să-şi găsească marea iubire la matrimoniale, Roşu Împărat o să urmărească la tv- Noră pentru mama şi-o să aştepte ca Roz Prinţ să-şi găsească aleasa potrivită, Micul Prinţ e-n tratative cu Cenuşăreasa, dar asta-i rea şi nu vrea să pună botul la declaraţile lui "Şi mi-e drag sa mă uit noaptea, să ascult stelele.E ca şi cum aş asculta cinci sute de milioane de clopoţei", ursul s-a lăsat păcălit de vulpe şi-acum plăteşte pensie alimentară, cocoşul a amanetat mărgica, iar restul personajelor au plecat la nunta lui Figaro. Ceee? Crezi că nu-i posibil? Eu zic că da, sau imaginaţia mea iar a luat-o la galop.

2 comentarii:

Lillee spunea...

:)) E foarte posibil...arunca-le o scanteie si sa vezi ce iese...

celmaibun spunea...

nu sunt fanul filmelor SF, dar Avatar rulează :)