vineri, 22 ianuarie 2010

Dedicaţie

Cu acordul cui vreţi voi, dar melodiile sunt necenzurate.
Pentru cine s-a gândit că aceste persoane pot participa la preselecţia pentru Eurovision (cu mare şanse de a ne reprezenta; e plină ţara de oameni ce ascultă acest gen), iar pentru cei, ce ne vor cataloga şi din cauza aceasta, am două melodii. Înainte însă o precizare, or avea voce, n-or avea, nu-s critic si nici nu mă pricep, dar prefer să nu mă reprezinte nimeni, decât să-i văd pe ei.

Parazitii - De ziua ta

3 comentarii:

1acolo spunea...

Paraziții sunt prea buni pt Eurovision ...

Anonim spunea...

eu mai ascultam și Paraziții, dar într-adevăr, nu cred că ar fi chiar potriviși să ne reprezinte la Eurovision...dar ce să mă mai mir...până și Florin Salam va participa la Eurovision...ce trist :|

Lillee spunea...

Ma alatur tie si le dedic si eu aceleasi melodii