luni, 4 ianuarie 2010

Căutări fără hartă

Mda, am un blog şi ce mare scofală? Nu mă consider un blogger, nu l-am făcut să am traficul mai mare, decât a fost pe DN1 zilele aste, nu l-am făcut să-mi etalez talentele. L-am făcut aşa dintr-o mare nebunie, într-o zi de 13, să mai scap de întrebări, să amuz un pic nişte persoane dragi mie şi să stau de vorbă cu mine, fără să mă audă cineva. Am mulţumit eu pe la începuturi şi vă mulţumesc zilnic, dacă intraţi p-aici, înseamnă că a fost uşa descuiată, v-a plăcut şi-aţi mai revenit. Voi cei, ce ajungeţi zilnic, ştiţi voi ce traseu luati şi cum să intraţi, dar mai sunt unii (le mulţumesc şi lor), ce ajung aşa, căutând cu totul altceva:
- melodii sau filme cu "chichi cean" gratis- păi aici totu-i gratis şi cum mie mi se spune chichi cean, ati nimerit foarte bine, doar că filmele cu mine nu le găsiţi.
- zi-i Vasile zi-i - le zice săracul şi le zice bine, chiar şi Margareta Clipa îl roagă să zică
- ce mai soare luminos ce mai ginere frumos- nu-i aşa? Da' să vezi "ce mai Lună luminoasă, ce mai ... de mireasă"
- prenumele îţi spune cine eşti- dacă nu-ti dai seama cine eşti şi ai nevoie de asta, uite-te în certificatul de naştere sau ia nişte pastile pentru memorie, data viitoare să nu mai uiţi.
- divorţ Nicu Paleru- da?! A divorţat? I-auzi si pe mine nu m-a chemat la chef. Da' la ce-ţi trebuie să afli, vrei să ştii dacă te apuci de zbânţuială acum, doar, doar o pune ochii pe tine? Ai grijă să nu pună altceva.
- Maria Apostol a murit- dacă te referi la cântăreaţa de muzică populară, da, a murit, pe când avea 39 de ani, dar a rămas "cea mai tare" din punct de vedere al drepturilor de autor post mortem.
- guru pişu- habar n-am unde e si nici nu mă preocupă, dar îi poţi lua locul oricând, pentru originalitate te-aş sfătui să devi guru caca.
- Titanicul versus Arca lui Noe- acum nu ştiu ce să zic, dar dupa mai multe runde, în colţul roşu aflându-se Titanicul, în cel albastru Arca, se pare că a învins prin knock out Arca.
- unde e Cuca Măcăii( cea mai căutată de altfel)- păi de fapt ea se află aici, dar n-am eu nicio vină că s-au gândit unii să-şi facă reclama aici. Si când mă gândesc că stau cu vreo 1500 metri mai sus, de castanul, pe care scrie Cuca Măcăii, înseamnă că sunt omul ce stau dincolo de Cuca Măcăii.
- cum arăţi că ai post de radio- îţi tatuezi pe o parte a corpului numele de "post de radio" şi arăţi. Dă-o încolo de treabă, dacă ai un post de radio normal, nu pirat, ar trebui să ştii.
- penisul de la câţi ani creşte- ăăă? ori eşti vreun adolescent, prin care aleargă hormonii, precum alergau cândva cai în cursele de la Hipodromul Ploieşti, ori încă se mai simt efectele licorilor de la revelion. Dacă tot n-ai aflat răspunsul eu zic aşa: studiază-l, ţine zilnic şublerul cu tine, nu contează locul unde te afli, când crezi tu că e potrivit, scoate-l şi măsoară-l şi dacă tot eşti la capitolul ăsta, ia-i şi diametrul, să nu te mai întrebi. Şi dacă vezi că tot nu e vreo mişcare, pune-i şi tu o mână de azot, că ajută la creştere.
V-am pupat şi vă mai aştept :)

3 comentarii:

Lillee spunea...

Si eu te pup, si mai vin:D

iculici spunea...

TE IMBRATISEZ !!!

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lille- merci,esti binevanita
Iculici- si eu >:D<