miercuri, 30 decembrie 2009

Uite criza, nu e criza

Revin eu, acum am o criză, criză de râs. Până una, alta, trebăluiţi, alergaţi, scoateţi cele mai bune haine de la naftalină, puneţi lacătele cele mai mari la intrare, aşa scăpaţi de copiii veniţi cu pluguşorul (vecini, nu indienii din alte cartiere), faceţi foamea până mâine, că doar de sărbători mâncăm. Îmi doresc să nu văd rând la psihologi şi psihiatrii la anul, sau mai rău, să aud pe la ştiri, despre "vaaai, era o persoană aşa de veselă, de revelion a fost sufletul petrecerii, de ce o fii făcut gestul ăsta?"
Şi- a la la la
Băutură şi mâncare
Şi-a la la la la
Şi-apoi gol, prin buzunare"

Taxi - E criza

2 comentarii:

TOP spunea...

din pacate sa stii ca exista criza ...
ufff si una mare de tot , mult mai mare decat se spune , ori decat se vorbeste... in fond faptul ca nu trambitam pe la tv ca e nasol e bine , pt ca panica nu face bine si poate ca am da in altceva ...
dar legat de criza de ras :) in realitate e o criza majora si e suparator ca unii nu o stiu , tu esti o fiinta inteligenta (vb serios nu te ironizez) si ar trebui macar sa stii asta...
toate bune iti doresc!

Fetita Junglei13 spunea...

@TOP- Mulţumesc.
Ştiu că-i criză şi-i mult mai mare,decât se ştie,păcat că nu înţeleg toţi.Datorită crizei am schimbat 2 locuri de muncă pe unul singur şi multi mă blamează pentru asta, dar am făcut ce am crezut eu că-i bine pentru mine.Cât despre ceea ce am scris mă refeream la nişte cazuri concrete din jurul meu.Lucrez la 10-15 minute de casă şi toti în jur mă întreabă de ce nu mă duc cu maşina.Pentru 15 minute de mers pe jos?!Altcinev în aceeaşi situaţie ca şi mine, merge zilnic cu maşina, dar se împrumută lunar de bani(asta în afara ratelor).La colindători: şi noi am fost copii şi primeam 1 leu, 3,5, dar şi 15,25 de bani, dar ne bucuram,n-o făceam pentru bani şi văd în jur oameni, ce au mers cândva cu mine la colindat, ce acum îşi închid porţile, eu una nu cred ca sărăcim, pentru maxim 10 ron, daţi într-o zi de colindat.
Numai bine :)