sâmbătă, 12 decembrie 2009

Tot cerc?

Prima data, cand am auzit expresia, am crezut ca vin tovarasii, se aseaza in cerc si noi defilam in mijloc, avand inima, cat o betiva(musculitele acelea), insiruind cuvinte fara sens. N-a fost asa si nici azi nu-mi dau seama de ce-i spune "cerc pedagogic". De ce nu-i zice semicerc? I-am mai vazut stand asa, sau bancolinie, sunt aliniati in banci, clar nu-i cerc. As vrea sa-i vad candva in rombocerc- asta ar fi un romb, ce are curbe. Sau sa aud "azi avem paralelipipedo pedagogic". Pana la urma poate sa fie orice forma geometrica, dar nu cerc.

2 comentarii:

iculici spunea...

ACEEASI DILEMA AM AVUT-O SI EU IN COPILARIE ... SI ACUM O AM...
CAND ERAU CERCURILE ASTEA, MA TOT INTREBAM UNDE E CERCUL? CA LUMEA NUMAI IN CERC NU SE ASEZA... :))

PUP.

Lillee spunea...

Un patrat pedagogic, merge?:D