miercuri, 30 decembrie 2009

Pentru biciclete aveti?

Oamenii kamikaze ii intalnesti acum aproape peste tot, dar cei mai kamikaze mi se par biciclistii pe timpul iernii. I-am vazut si saptamana trecuta, pe viscol si ma uitam  la ei cum pedalau degeaba, i-am vazut si ieri, pe polei si chiar m-au amuzat (asta pentru ca-n picajul lor n-am vazut pic de sange sau oase rupte). Nici nu mai dau detalii, daca suntei atenti in jur, ii observati singuri, doar ca ma-ntreb or exista pneuri de iarna pentru biciclete? Si ca sa dezvoltam subiectul 

"-ba, vezi ca ti-a picat lantul

Nea Ion uitandu-se spre lant : ma crezi chior? E la locul lui, roata se invarte, totu-i roz.

- nu ba ala, lantul de pe cauciucuri"

Spalatorii pentru biciclete or exista?

Mai bine ma duc sa-mi fac o cafea, nu-i bine cand gandesc pe nebaute asa.



3 comentarii:

Lillee spunea...

Si eu beau cafeaua acum...hai noroc! Ahh...stai asa ca nu se da noroc, dar daca punem niste coniac? Merge?

iculici spunea...

CAND VENEAM DIN IASI, PE NINSOAREA CARE A INCEPUT ATUNCI (PE 18,MAI EXACT) CU GEANTA MEA CU ROTI, MA CHINUIAM GROZAV SA O TREG PRIN ZAPADA, IMI ZICE UN OM "TREBUIA SA-I SCHIMBATI ROTILE! SA LE PUNETI PE CELE DE IARNA!" "MDA ... CAND AJUNG ACASA, LE SCHIMB"
IN IASI NU GASISEM CAUCIUCURI DE IARNA POTRIVITE PENTRU GEANTA MEA :)

Fetita Junglei13 spunea...

@lillee-merge, ce trebuie sa facem cum vor ei?Facem cum vrem noi.Hai sanatate
@iculici- data viitoare sa te uiti macar dupa un manelist cu lanturi :)