vineri, 18 decembrie 2009

M-am molipsit

E precum gripa, sau banul, circula din om in om, sau din blog in blog, eu m-am molipsit de la Lillee.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta? - sa bucur un copil.

2. Daca ai afla astazi,ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine? - Mi-as face intai testamentul (aman de vreun an), prefer sa ma urasca pe mine, pentru ceea ce le-am lasat, decat sa se urasca intre ei si asa sunt sigura ca fiecare va primi, ceea ce merita. Ce am facut si pana acum, dar as mai incerca sa zbor cu elicopeturl, sa ajung in jungla si n-as psune nimanui, ceea ce stiu, ca se va petrece.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabili ai continua sa faci ceea ce faci acum?- da, acum tastez :)

4. Peste 15 ani ce ai dori sa scrie pe prima pagina, despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?- "Nu stim cine e si nici nu ne dorim"- explicatie: daca la vremea respectiva cel mai important ziar din tara o fi vreunul de scandal sau gen Infractoarea sau vechiul Oblio?!?!La cum inaintam, e chiar posibil.

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?- Bancuri, sa faca bancuri cu mine, sa-l iau pe Geoana la bancuri si sa se bucure, ca am apucat sa dau cheful de 50 (50 kg, nu ani).

6.Dar pe piatra ta funerara ce vei scrie despre tine? - Sa nu ma cauti acasa/Ca eu nu te pun la masa/ Ca-s plecata la plimbare/ In vizita la mam' mare (sper s-ajung unde-i mamaie)

7.Cand erai mica, ce raspundeai celor ce te intrebau ce vrei sa te faci, cand vei fi mare?- Eu nu ma fac mare, eu raman mica, vine anul 2000, murim de tineri, dara pana atunci vreau sa ma fac nea Jean si Bumbescu  " (asta era referire si la MIRC)

8.Ce ai face, daca ai sti sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?- afacerea cu dude si as pilota un elicopter.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai, nepotilor, despre tine?- ca eram nebuna, dar nu m-am tratat, ca eu am inventat ciocolata cu branza (da, da, ciocolata aia mica, ce avea pe ea desene din Scufita Rosie, ce deveneau apoi ceasuri, o mancam cu branza), ca am incercat sa las ceva in geografia satului (revin cu detalii intr-o alta postare), ca am avut mii de intrebari, daca nu le-am epuizat sa caute ei raspunsurile, ca m-am nascut razand, ca Tarzan m-a suparat cateodata, ca am jucat mima si 1.1-2.2 pe porunci,  si ca au dreptul sa ma injure, ca n-o sa-i bantui.

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa-ti iei un interviu, care sunt 3 intrebari, ce ti le-ai adresa?- Sa curga muzica si teleportare:

a- Ce faci?- ete p-aci, sorb si eu o licoare (calda, rece, in functie de vreme) si-astept, ca-mmi bate moartea-n geam, peste 5 minnute si-i punctuala, daca ma ia pe nepregattite.

b- Dincolo pe cine ai vrea sa intalnesti?- pai, pe cine-si doreste sa ma intalneasca, nu oblig pe nimeni sa ma vada.

c- Ce ti-ai dori sa nu lipseasca dincolo? Mancare si liniste, daca n-am mancare, n-am liniste si invers. Dupa cum spunea Toma Caragiu (daca-mi amintesc bine) "cand sunt flamand, sunt o fiara, cand sunt satul, sunt un mielusel"(desi nu se vede)

d-Imi pun cate intrebari vreau eu, da?- nu, dar incerc.

e-Cine e presedintele tarii tale?- Pantera Roz :)

Astea au fost raspunsurile mele, cine are altele o poate prelua, ca nu dauneaza.




Un comentariu:

Lillee spunea...

:)) Ce faine raspunsuri