joi, 31 decembrie 2009

Gheorghe un macho român?

Am nişte revelaţii ciudate, ştiu, dar îmi doresc să-l cunosc pe Gheorghe, am o vagă banuială, că-i un fel de Al Pacino al bunicilor noastre sau un Di Caprio de Romania (pana lor- oricum ăştia chiar au pene, dacă o fii vreun manelist cu numele asta), pentru zilele noastre. Da' stai, cine mai asculta folclor in anul curent si viitor curent? Altfel nu-mi explic, de unde atâtea melodii, despre el.
01. Băiat ca Gheorghe mai rar - Maria Lătăreţu
02. Mult mi-e Gheorghe băutor - Liviu Vasilică şi grupul Teleormanul
03. Lasă măi, Gheorghita, lasă - Margareta Clipa
04. Măi badita, măi Gheorghita - Benone Sinulescu
06. Gheorghiţă cu păr frezat - Liviu Vasilica si grupul Teleormanul
07. Gheorghiţă, pup de cicoare - Maria Apostol
08. Mai Gheorghita de pe ses - Maria Bararu
09. Gheorghita ochii tai dragi - Maria Ciobanu
10. Gheorghita din Branistari - Tita Barbulescu
11. Fluiera Gheorghe pe-afara - Angelica Stoican
12. Suparat esti mai Gheorghita - Ileana Sararoiu
13. Ma vorbi cu Gheorghe, ieri - Maria Cornescu
14. Schimba-ti Gheorghe cararea ! - Ileana Sararoiu
15. De cand Gheorghe-al meu s-a dus - (Ileana Constantinescu)- varianta Lucica Boboc
16. Mai, badita, mai Gheorghita - Stefania Rares
17. Gheorghe, Gheorghe…- Gheorghe Rosoga
18. Nu stiu, Gheorghe, tu erai - Laura Lavric
19. Vino Gheorghe, vino iara - Filofteia Lacatusu
20. Mai Ghita, mai - Maria Bararu
21. Gheorghe dragostea de-un an - Maria Apostol
22. Gheorghe, cand ne iubeam noi -Maria Stanescu
23. Gheorghe palarie neagra -Maria Ciobanu
24.  De ce nu te-nsori Gheorghita - (Ioana Radu) varianta Mara Lătăreţu - şi dacă Gheo se-nsoară cu alta si nu cu ea?
Mai erau vreo doua de-ale Irinei Loghin, dar ea s-a axat mai mult pe Ionel, cred că a văzut, că nu are nicio şansă cu Gheo.
La restul n-am vrut să interpretez,  aveţi si voi imaginaţie, iar pe cele fără link, nu le-am găsit.

3 comentarii:

bibi spunea...

:))cred k-s mai multe daca te apuci sa cauti bine bine:))diseara sa bei si pt mine k eu nu beau:)):">

iculici spunea...

:)) =))
BELEA CE ESTI TU PE CAPUL MEU . :))
GLUMEAM, ITI DAI SEAMA !!!

TOT DESPRE GHIORGHITA ZICE SI IRINA LOGHIN IN "CARUTA CU CAI" :
"FIR-AI TU SA FII, GHIORGHITA,
CU GROPITA DIN BARBITA
TI-AI LUAT CAI, TI-AI LUAT CARUTA
TRECI MEREU PE ULITA
TRECI MEREU PRIN POARTA MEA
VREI SA-MI FACI INIMA REA
TI-ARUNCI OCHII PE FEREASTRA,
SA VEZI DACA SUNT ACASA ..."
...
ITI DAI SEAMA, SARACU' GHIORGHITA, ISI ARUNCA OCHII PE FEREASTRA... SARACU' ,,, RAMANE SI FARA OCHI ... :))

PUUUUUUP SI IMBRATISARI.

Lillee spunea...

:)))
Cred ca mi-ai starnit curiozitatea...vreau sa-l cunosc pe Gheorghe =)))