joi, 10 decembrie 2009

Eu nu am vrut

Cateodata imi pare rau, cand am dreptate. N-am sa umblu prin toate cotloanele memoriei mele, ma rezum, doar la ultimile evenimente. Pe cand toti se bucurau, sub sloganul "noi vrem pamant/ si l-am avut/ dar ce-am facut?/toti l-am vandut/", se trezeste omida din mine si da cu prezicerea in populatia sateasca, de pe plaiurile lor si ale mele. "Hai sa bem sa profitam, ca la anul vine napasta, peste noi", am zis-o, sunt vinovata, dar pe cuvant, daca am stiut eu ca vine vreo criza. Acum ceva vreme ii spuneam cuiva "da, ne vedem, prin 2010, 2011", iar am zis-o, iar se adevereste. Preziceri d-astea, de omida, am mai avut, desi incerc sa devin fluture, dar pe ultima, chiar am nimerit-o cum trebuie. V-aduceti aminte, ca spuneam "daca iese cine trebuie...".Ei bine, pentru ei a fost o mare surpriza, diferenta fiind foarte mica si-acolo, unde au mizat cel mai mult, au pierdut cu 125 la 275. Cu toate astea la ora 23 beau sampanie, sa le fie de bine, noi sa fim sanatosi. Anul asta mi-am refuzat si dreptul la injurii, anul asta am fost cu Pinki, dar ei nu s-au dezmintit:

Imi pare rau, ca am avut dreptate, nu am vrut. Luminitele au treaba, au plecat dupa sora lor, la capatul tunelului.


3 comentarii:

iculici spunea...

CHESTII DE ASTEA MI SE INTAMPLA SI MIE :D NUMAI CA EU LE CAM ZIC PENTRU MINE... :P
PRIN 2005, CAND M-AU MUTAT PE SECTIA UNDE SUNT ACUM, TOT ZICEAM CA VREAU SA FIU LIBERA DE CRACIU. SI NU STIU CUM M-AM INVARTIT, CA MI-AM RUPT MANA SI AM AVUT CONCEDIU 1LUNA JUMATE. :D
ACUM, ASTEPT SA TREACA ANUL ASTA CARE VINE, CA CINEVA A FACUT VARA ASTA O "PREZICERE" DE ASTA SI TARE IS CURIOASA DACA SE ADEVEREASTA... DUPA CUM AM SI VISAT, AR CAM TREBUI... DESI AR FI CEL MAI DE HAHAT DESTIN POSIBIL.(MA PLIMBAM PRIN MALL CU ... UN PERSONAJ DUBIOS ACUM PENTRU MINE, SI LA UN MOMENT DAT -NU STIU DE CE- A VRUT SA INTRAM INTR-UN MAGAZIN CU HAINE PENTRU NUNTI. SI VANZATORUL ZICE CA AU REDUCERI... SI PERSONAJUL CU CARE ERAM II ZICE "NU ANUL ASTA; O LASAM PE LA ANU'" . STIU CA A ZIS-O IN GLUMA, DAR ACUM MA TREC FIORII RECI CAND IMI AMINTESC. ) SPER SA NU SEMENE CU TINE !!! :)

PUP.

Lillee spunea...

Nu-i asa ca vei spune: in 2010 Lillee va castiga la loto premiul cel mare, chiar daca nu a jucat in viata ei si nici nu va juca. Ea va castiga. Hai te roooog! :D

sambadi spunea...

Urasc cand ai dreptate si sti de ce:)