sâmbătă, 19 decembrie 2009

Elefantei roz?!

De ce visam doar cai verzi pe pereti si nu putem visa si elefantei roz? Pe principiul unii dintre noi, cu o anumita varsta (ramane la alegera voastra, daca e respectabila sau nu, eu tot n-am aflat la cat incepe) am prins serile de joi, de la Caminul Cultural, cu filme indiene, ca La Est de Rio Bravo sau alea cu Nicolaescu le vedeam la Cinemascop, in plin municipiu. Ce-i drept in film, elefantii erau gri, dar parca nu pot sa cumpar niste colorant roz? Mda, stiu, imi trebuie cantitate mare, dar am doza mea de nebunie zilnica si-un elefantel roz e bine venit oricand. Or fi repercursiunile carpetelor de pe perete, cu Rapirea din Serai? Eu aveam candva, o carpeta, pictata, ce imita rapirea, dar era esuata, clar. Calul, alb, normal, printul venea intotdeauna pe un cal alb, avea pictat un picior invers. Cu alte cuvinte era schiop, saracul, deci rapire esuata, am dedus eu in minunata mea minte. Ce stresam oamenii maturi, cu explicatiile mele, cred ca, daca eram in locul lor, faceam carpeta sul si-mi dadeam cu ea in cap sau poate nu, ca-mi spun, ca-i distram. 

Niciun comentariu: