marți, 22 decembrie 2009

Din tot sufletul meu

Poate ca nu-i cel mai reusit robot, din contra. E primul meu robot, sunt plina de lipici si-n nari. Stiu ca trebuia sa folosesc pachete de un singur fel, dar de astea am putut face eu rost. Stiu ca-s o ciudata, mi s-a repetat pe "k" voci, de cand am inceput sa solicit pachete, toate intrebarile sunau cam asa :

"dar ce faci cu ele?",

"pai un robot"

"esti dusa, de ce?"

"pentru cineva"

"esti dusa rau"

"da, stiu,dar lasa-ma asa dusa, ca-n pielea mea ma simt excelent" (si-apoi chiar cant melodia)

Asa ca asta-i pentru tine, e uratel (asta ca sa nu-l jignesc de tot), dar e facut din tot sufletul meu, am intrebat cum se face, nu-si mai aminteste nimeni sau rad.

4 comentarii:

Lillee spunea...

Mie imi place:)
Si de gest...nu mai discut! Ma inclin.

Diana spunea...

erau mai frumosi roboteii de mai demult ca pachetele de tigari de atunci nu aveau imagini cu "smoking can cause impotence" pe ele, asadar erau mai "estetici"

celmaibun spunea...

ce pot să zic..spor la mai mulţi :)

iculici spunea...

SCUMPA, ... MULTAM FAIN. IMBRATISARI.

PUP.