duminică, 27 decembrie 2009

Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi?

Nu inteleg unii oameni, dar nu-i bai, as putea spune ca-i un scor de egalitate, nici pe mine nu ma inteleg multi. Acum zeci de ani, mi se spunea ca gandesc prea matur pentru un copil, acum aceeiasi oameni imi spun ca gandesc ca un copil. As putea sa-i contrazic, le-as spune ca gresesc, ca nu gandesc deloc, dar n-are rost. Sunt mult mai fericita asa, fara sa-mi creez dureri de cap, gandindu-ma cum ma vad altii.
Ma uit cum ploua si stiu, ca si azi am sa primesc sms-uri pline de tanguieli, probabil ca si la serviciu o sa am parte de ele si mi-amintesc, ca acum o saptamana tanguieleile sunau asa "vaaai ninge" si iar nu a fost bine. S-au plans asa de mult, incat multi dintre ei nu au mai avut parte de zapada aia minunata de Craciun. Imi dau seama ca unii oameni, n-or sa fie multumiti niciodata, orice ar avea, orice ar face. Oare daca ar fii Dumnezeu pentru o zi, ce ar face? Sau daca ar avea posibilitatea, sa-I vorbeasca, sa-I ceara ceva? Unele raspunsuri, le si vad, ar fii precum cele ale fotomodelelor "sa fie pace in lume". Sa fie, dar daca cei ce fabrica armamente ar avea si ei posibilitatea asta si-ar dori probabil altceva. La intrebarea mea "daca ai fii Dumnezeu pentru o zi ce ai face?" majoritatea mi-a raspuns ca si-ar asigura un confort si-am ajuns la o concluzie: unii nu-s  multumiti cu ceea ce au, oricat ar avea si doar banii i-ar face "fericiti". Unii mi-au spus ca "as vrea sa fiu cu persoana, pe care o iubesc". Nu-i asa ca-i minunat? Dar nimeni nu si-a dorit sa fie cu persoana pe care o iubeste, dar care s-o iubeasca la randul ei. Am primit raspunsuri multe si diverse, dar absolut nimeni nu mi-a zis ca in acea zi si-ar dori sa repare raul facut, pentru ca voluntar sau nu, toti am facut rau candva, dar nu mai ma mira nimic, pentru ca, daca Dumnezeu pentru o zi ar fii  un ins oarecare, pe strada nu stiu cati ar trece pe langa, fara sa-l observe si cati i-ar spune macar o vorba. Da, toti suntem egoisti, doar ca la unii egoismul e in proportie mai mica.
Aaa, da, sa nu uit, eu nu mi-as dori sa fiu Dumnezeu pentru o zi, nimeni nu mi-a raspuns asta, toti si-au dorit.

Joan Osborne - What If God Were One Of Us

3 comentarii:

iculici spunea...

CRED CA STII RASPUNSUL MEU ... CEEA CE I-AM CERUT LUI MOS CRACIUN... :) AS VREA SA IUBESC SI SA FIU IUBITA DE ACEEASI PERSOANA. :)

AM RABDARE.

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@ICULICI- Stiam :) si stiu ca ai si rabdare.
AZI NU TE MAI PUP,AZI TE IMBRATISEZ CU DRAG >:D<

Lillee spunea...

Nici eu nu mi-as dori sa fiu Dumnezeu pentru o zi. Sincer, cred ca m-as speria.
Dumnezeu pentru totdeauna...se schimba povestea...muhaha. Glumesc, evident:D