miercuri, 30 decembrie 2009

AMR

= 24,30 ore până mi se lasă 98% din cunoscuţi de ţigări. Baftă şi spor la lăsat, presimt că vreo 75% se lasă de cumpărat doar (asta ca să fiu optimistă).
Dimineaţă revin cu o postare despre Gheroghe şi musai cu urări, am plecat, să-mi dau cu o carte-n cap.

Un comentariu:

iculici spunea...

DACA SE LASA SI EI CUM S-A LASAT UN PERSONAJ DUBIOS DIN VIATA MEA ... SA TRAIASCA. VICIU SA TRAISCA :))
IMI ZICE LA UN MOMENT DAT "MA LAS DE FUMAT. GATA. DE MAINE NU MAI FUMEZ." DA??? EI BINE, A DOUA ZI, SEARA, IL VAD CA-SI APRINDE O TIGARA "PAI, ... NU ZICEAI... NISTE CHESTII, NISTE TREBURI... IERI??? ATAT A FOST RENUNTATUL LA FUMAT?" "PAI, MAI MAMA MAI, IS NERVOS. M-AU ENERVAT AIA,,, " "AAAA, DA? INTERESANT." :))
SI TOT TIMPUL MI-AM BATUT CIOCA DE EL ( SAU MI-AM BATUT ELODIA??? =)) ) CU ALEA 12ORE FARA FUMAT. :))
SI LA ORA ACTUALA, CAND IL VAD, IL IAU CU ALEA 12 ORE... =))

PUP.