vineri, 4 decembrie 2009

5 sau 6?

Dacă ai avut vreo discuţie cu unii, despre ceva şi te apuci de cercetări pe Wikipedia, pentru a te convinge,dacă şi cine a avut dreptate şi mai ales, dacă ai curiozitatea de a citi, până la sfârşit ai să descoperi lucuri foarte interesante. De exemplu, eu, căutând ceva, am descoperit că Paul Niculescu-Mizil a murit şi pe 5 Decembrie şi pe 6 Decembrie. Ceee?! Pe 5 a murit Paul Niculescu şi pe 6 Mizil? Mizilul e mort de mult, aaa, scuzaţi, de când cu ouăle a reînviat sau ce? Mda, n-ar trebui să iau moartea în râs, nu? Păi nici n-o iau, dar nici nu mă înspăimântă. Am îngropat atâtea persoane, dragi mie, încât înclin să cred, că, de fapt, m-au îngropat ele pe mine, încet, încet. Prima dată, când am auzit râzându-se la un priveghi, aveam vreo 10 ani. Mi s-a părut aberant, copiii (oamenii maturi) râdeau, iar părintele zăcea mort, nu ştiam ce-i aia iarbă, sau alte droguri, dar am crezut că li se trage de la carbid (altă poveste, altă dată), mi-a explicat tata apoi, că de fapt, la priveghi se retrăiesc amintiri. Mda, mi-a fost greu să înţeleg, de ce atunci la nunţi se plânge? Sau cel puţin soacra mică plânge? Le-am priceput cu timpul.

Un comentariu:

iculici spunea...

IN AFARA SUBIECTULUI:
CITESC O CARTE ... "PITULICEA". SCUMPA, NU STIU DE CE, DAR DE CUM AM INCEPUT-O AM ASEMANAT PITULICEA CU TINE. LA FINALUL CARTII POATE VOI DESCOPERI ,,,

PUP.

P.S. - ;)) CARBID ... EHEEE... CE MIROS, CE POCNITORI, CE DRACI DE COPCHII !!! ... AMINTIRI DIN COPILARIE :)