joi, 26 noiembrie 2009

Una da, una nu

Creştinii ortodocşi sărbătoresc astăzi Sfântul Stelian (azi e una dintre zilele alea în care se bea la serviciu cu acordul şefilor). O parte din restul lumii, dar şi creştinii ortodocşi sărbătoresc azi, ziua în care nu se cumpără nimic, Buy Nothing Day (bine că am trecut liniştiţi de ziua Recunoştinţei). Dilema mea, să militez pentru asta şi să le spun clienţilor ce zi e sau să mă fac că habar n-am, că şi-aşa e criză şi orice e binevenit. Să nu cumpăr nimic?! Asta n-ar fi greu, nu fac parte din categoria, ce crede că punctul G la femei e situat la sfârşitul cuvântului shhoping, dar dacă şeful nu ne-ajută, dacă s-ar aproviziona cu ţigări, că noi nu fumăm paie (Slims şi altele asemănătoare). Da, ştiu, ar trebui să renunţ, din mai multe motive, pe care am să le scriu într-o altă postare.

Niciun comentariu: