joi, 12 noiembrie 2009

Pikachu merge mai departe

Până într-o zi, Pikachu era cineva, numai că dintr-o dată, altcineva a dorit ca Pikachu să iasă din anonimat şi să nu mai fie cineva. Pikachu se pare că înghiţise în copilărie contraceptive, de aia era aşa reticent şi-şi lua măsuri de precauţie, doar că un prezervativ a avut un defect, lui Pikachu nu i-au servit la nimic măsurile de contracepţie. Într-o altă zi lui Pikachu i s-a întâmplat ceva, ce nu mai credea că se poate întâmpla. Probabil Dumnezeu a zis, "na, nu credeai, uite că se poate" şi-a crezut, i s-au făcut poezii, i s-au spus vorbe frumoase, dar se pare că doar atât, se prea poate ca Pikachu să fi fost victima unui pariu. Nu ştie ce să creadă, dar dor mai mult ignoranţa şi tacerea, decât nişte cuvinte. Pikachu plânge, de ceva vreme şi se întreabă unde a greşit, dar e obişnuit, viaţa i-a dat mereu câte o palmă. A venit pe lume, prin efracţie, n-a fost dorit şi i s-a spus. La 7 ani, a primit de la viaţă un upercut şi-a realizat că unii oamenii sunt mai hiene, decât hienele, iar aripile i-au fost frânte şi-a durut, dar a crescut şi-a zburat şi-a visat si-a sperat, dar n-a uitat. Şi-a tot primit palme de la viaţă şi s-a tot ridicat, a mai primit şi pumni, dar când numărătoarea se apropia de 0, se ridica şi o lua de la capăt.
10, 9, 8, 7, 6, 5... 4, 3.. am încredere că Pikachu n-o să arunce prosopul, pentru că Pikachu luptă pâna la sfârşit.
Ce mi-a plăcut la Pikachu? Că-n ciuda a tot şi toate, a rămas om.
Ce nu mi-a plăcut la Pikachu? Că nu a ştiut să spună "Nu", deşi i-a plăcut mereu poezia asta, nu-i ironic?
Oare cât o să mai reziste Pikachu?

8 comentarii:

calin spunea...

Veneam aici sa ma inveselesc si-mi placea imaginatia,acum e trist,Pikachu exista?

Fetita Junglei13 spunea...

@calin- Ce sa-i faci, viata e colorata.Dar am si vesele, in buzunarul stang, le scot putin mai tarziu.Si da, Pikachu exista.

calin spunea...

Pacat de Pikachu.Daca iti e prieten cred ca v-a rezista mult.

iculici spunea...

IMI PLACE PIKACHI. IMI PLACE CA NU SE LASA INVINS DE VIATA, CA LUPTA SI SE RIDICA DE JOS.
JOS PALARIA, PIKACHU !!!!

PUP.

iculici spunea...

:P
SCUZE PENTRU GRESEALA... IS DATOARE CU UN MIEL.
CAND AM TRIMIS MESAJUL AM OBSERVAT CA CEVA NU ERA IN ORDINE, DAR NU AM MAI AVUT TIMP SA VAD CE ANUME...
SCUZE!

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- nu-i bai, ca mi-am dat seama.Am considerat-o ca pe un alint.Si mie imi place Pikachu.

enibadi spunea...

Presupun ca iar ai fost mama ranitilor.Eu il cunosc pe Pikachu?Normal ca-i ceinva pe care-l cunosti tu.Si de ce n-ai mai scris zilele astea?

Fetita Junglei13 spunea...

@enibadi- aha,traiesti :P.
1.Nu stiu.
2.Azi m-am resimtit dupa celelate doua :) si-am citit.