marți, 3 noiembrie 2009

Pentru un loc mai curat

Eu propun alegeri în fiecare an. Nu contează la ce, alegeri să fie. De exemplu să fie alegeri pentru gunoierul şef. Fiecare candidat îşi prezinta platforma, nu maritimă, vapoarele din port, s-au transformat în tiruri în vamă, ci aceea program:
1. Gunoierul roşu- Dragii mei, dacă mă alegeţi pe mine, promit că, străzile vor fi măturate cu mături, bătute (bătute, fără a lăsa urme) cu pietre Swarovski, iar în aer va pluti tot timpul un miros proaspăt de trandafiri.
2. Gunoierul galben- Domnilor, dacă aş fi eu, cel ales, aş mătura, doar cu mături, din plastic, tinere şi din noua generaţie, ce ar imprăştia în aer, precum precizia, unei săgeţi, ieşite dintr-un arc, numai miros de gălbenele.
3. Gunoierul albastru- Fraţilor, eu militez, pentru mătura din paie, făcută cu trudă şi sudoare de fii, fraţii, unchii noştrii, secretul fiind transmis de către strămoşi. Mizeriile la rampa ecologică vor merge, dacă pe mine mă veţi alege.
4. Gunoierul portocaliu- Hă, hă, hă să trăim bine, propun mătura mică şi cu paie cât mai fine, pentru a curăţa cât mai bine dosul. În materie de parfum şi miresme emanate, am să cer ajutorul tinerei speranţe gunoiere şi probabil împreună vom lansa noua aroma de ebbaonită (în traducere botox pârlit de soare).
5. Gunoierul verde- Bă gloată, istoria va scrie, se va vedea, mătura mea va curăţa toate zdrenţele şi hahalerele. La banii mei, be he he, voi folosi o mătură, din blană de oaie, ce va împrăştia un parfum de brânză râncedă. Cu ajutorul lui Dumnezeu şi o investiţie din partea mea, de mii de dolaaaari, o să şi spăl şi o să vedţi voi, că nici pe vremea lui Ştefan, ţara nu era aşa.
6. Gunoierul independent- nu dispun de material, nu am bani de investit, dacă ar fi să ies eu, promit că din primul plocon primit, am să cumpăr materialele necesare, iar următorul pas va fi alegerea oamenilor, ce vor face munca asta în locul meu.

2 comentarii:

iculici spunea...

:))
:-S DA' ...GUNOIERUL ROZ? EU CU ROZUL VREAU... :P

:))
PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- Gunoierul roz e de bine :))