vineri, 27 noiembrie 2009

Nu mă dezamăgi, nu şi tu

Pozele, despre care spuneam aici, nu le-am găsit, dar nu-i bai, mâine fac altele, poate unii se vor trezi. Ca o avanpremieră, am să redau doua discuţii:
eu- ce faci măi, votezi comuniştii?
el (32 ani) - păi n-am trăit noi bine pe vremea comuniştilor? Cum eram?
eu- Ceeee? Cum eram? Mergeau taţii să ..., pentru nişte amărâte de găini rachetă, mâncam banane verzi, deschideam tv-ul cu mult timp înainte, pentru a nu pierde amărâtele alea de desene animate sau Cascadorii Râsului, altfel n-aveau timp lămpile să se încălzească, pentru un amărât de meci, puneam ligheanul de aluminiu pe casă şi prindeam bulgarii, citeam la bateria de la maşină. Da ştiu, atunci ne opreau ei lumina, acum facem noi economie, dar nu mă dezamăgi, nu şi tu. Adu-ţi aminte când stăteam la cozi, aminteşte-ţi de vremurile când Bucureştiul era nelipsit din săptămâna noastră, când de disperare Piaţa Amzei a devenit "hamsiii". Am avut o copilărie frumoasă, n-am schimba-o cu mulţi din ziua de azi, dar de ce nu vrei ca şi copiii tăi să trăiască la fel?
eu- ştii n e acum cu trandafirii.
ea (63 de ani)- treaba lui, dar nu înţeleg de ce ne-am chinuit atât să dăm comunişti jos, pentru ca acum să-i votăm tot pe ei.

Phoenix - In Umbra Marelui Urs

3 comentarii:

iculici spunea...

EU IL URASC PE BASESCU.
CRED CA VOI FACE IN ASA FEL INCAT BULETINUL MEU DE VOT SA FIE NUL.

PUP.

Lillee spunea...

Nu-i inteleg pe oamenii care spun ca o duceau bine pe vremea comunismului. Parca eram in lagar...

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici-si al meu o sa fie nul,dar de data asta sper sa si aud ca a fost printre voturi,nu ca ultima oara