vineri, 20 noiembrie 2009

Hai să eco...

În toate există un început, nu? Normal că există şi-un sfârşit, dar nu despre asta vreau să scriu. Mă-c eu până-n bucă, să-mi trântesc un amestec de legume şi alte cele, că-mi cerea stoma mită, uite-aşa-mi zicea "dă-mi mâncare, că nu te las să-ţi cite cartea". E simplu, după cum spune domnul, era simplu aş zice eu, nu era prima dată, dar am reuşit, acum am reuşit să ard mâncarea. Dacă râzi, aşteaptă că asta nu e tot, eram conştientă, că se arde, dar nu puteam să ajung la ea, din motive de "salvat planeta". Norocul meu, că găteam afară, în bucătăria de vară (de ce n-or fi şi bucătării de toamnă-primăvară?) şi că vecinii erau toţi prin case şi n-au simţit mirosul.
Legendă:
mă-c = mă duc
bucă= bucătărie
stoma= stomacul
Şi lista poate continua cu grădi- grădiniţă, micro- microunde, găle- găleată, paha- pahar şi multe altele. E criză, nu? Păi, dacă-i criză, să facem economie de aer, nu? Înţeleg abrevierile pe messenger, le înţeleg aşa de bine, încât mi le traduc cum vreau, dar să-mi vorbeşti ca în cazurile de mai sus, mi se pare deja mult prea mult. "Mă duc în bucă, vi?", mintea mea se gândea, dacă în cea dreaptă sau cea stângă şi mai ales a cui? Că doar nu se putea duce în propria bucă.
.. nomisim cuvinte? Sau poate aer? Oare aşa-s mai multe şanse, decât la loto sau bingo, să ne-mbogăţim?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare frate.Asta e al nu stiu catelea comentariu pe care-l las si vad ca nu accepti de ce?

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim- Ce ma bucur,ca nu-i moale.Frate?!! Hmm, m-as fi asteptat sa iti fiu sora,stiu ca tata a fost "cautat" la vremea lui,dar frate?Cat despre comenatarii
1. tu ai accepta comentariile,pe care le-ai scris tu, doar de dragul de a le avea?
2.nu-i bai,daca tu vrei ca id-ul tau sa-l fac public,mai da-l odata, la fel si cu nr de telefon.Repet,mai trimite-le odata,nu le-am salvat.
3.crezi ca eu imi fac public numarul de telefon pe un blog?Sau id-ul de mess?Crezi ca unui anonim ii dau datele mele?Crezi ca pentru cateva complimente primite,imi desfac anumite parti ale corpului?Ai impresia ca ma cunosti citind ceea ce scrie p-aici?

iculici spunea...

DE CAND AM AUZIT PRIMA DATA "BUCATARIE DE VARA" MA TOT INTREB DACA CEI CARE AU BUCATARIA DE VARA MAI AU SI UNA DE PRIMAVARA. SI MA MAI INTREBAM CU CE E DIFERITA BUCATARIA DE VARA DE UNA CARE NU E DE VARA. DA' NUMAI VARA SE FOLOSESTE DE EA? SI DACA DA, DE CE STAU TOT ANUL ACOLO?
ORICUM, RASPUNSURILE NU LE-AM PRIMIT. INCA.
RAMANE UN MARE MISTER PENTRU MINE "BUCATARIA DE VARA".

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- bucataria de vara e un acaret,pe langa casa omului si se hraneste cu nervii mei.In bucataria de vara,toamna faci bulioane,zacusti,d-astea,sa nu miroasa in casa.Sta tot anul acolo,pentru ca nu ai chef s-o darami in fiecare toamna.Chiar daca iti vine cheful,nu-ti permiti,ca vine si vara viitoare.Pe vremea bunicilor,bucatariile de vara,erau de fapt niste cuptoare in curte sau pirostrii (la mine aici in zona).Bucataria de vara,in ultimul timp e folosita mai ales iarna,pentru gratare (dac-au dat faliment fabricile,le construim in bucatarii,ca de pus pe ele, punem doar o bucata de slana,sa dea miros,sa ofticam vecinii).
Si cu astea,episodul de azi din Teleenciclopedia,a luat sfarsit,iti urez o zi minunata.
TE PUP

Anonim spunea...

Touche.App injuri foarte frumos.

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim- arata-mi unde te-am injurat