duminică, 29 noiembrie 2009

Dimineaţa târziu

Totul a început aşa:
"Cum mă trezesc eu să văd meciul ?
Păi, pun eu ceasul, te trezesc eu. Eu de ce sunt pe pământul ăsta?"
Şi uite aşa m-am trezit de la 5, să-l văd pe Bute, ce-i drept eu aş fi adormit la loc, dar n-a mai vrut el, Ene n-a mai vrut sa vină, până acum vreo jumătate de oră şi la câteva minute, după ce a sosit şi deja eram dincolo de lumea lui Tarzan şi visam ceea ce nu-mi doream, nu-i coşamr, dar e deja reluare şi vreau şi eu live-uri, aud cum mi se spune, că n-am nevoie de foarte multe să fiu fericită. Mda, într-un timp, pentru a mă trezi, telefonul îmi suna cu "Deşteaptă-te Române", am renunţat, mi-am dat seama că n-am nicio şansă şi-acum îmi sună aşa.
Acum nu mai pot face nimic, mi-am delectat deja privirea
mi-am dat şi vreo duoă palme, să-mi revin şi-n pas alergător, mă îndrept spre serviciu, anul ăsta nu pot sărbători asta, dar recuperez eu.
V-am pupat, ştiţi voi, nu pe toţi, că nu pupăm (eu, vocile, piticii) pe oricine şi p-aici nu se ştie cine ajunge.

4 comentarii:

iculici spunea...

EU PE LA 5 M-AM BAGAT LA SOMN. >:)

PUP.

Lillee spunea...

Deci pe mine m-ai pupat sau nu?:P

Fetita Junglei13 spunea...

@lilee- pe tine da ;)

Anonim spunea...

frumoase poze,ca intotdeauna:)