miercuri, 4 noiembrie 2009

De rahat

Ca să mă exprim frumos. Eu, je, moi, adică yo doresc să ştiu, dacă ceva e de c...t, cum e? E unul normal sau e deranjat la stomac. Îi face cineva coprocultura înainte? Ştie cineva ceva despre el? De ce nu se poate spune, e urât, e cel mai prost lucru, pe care l-am văzut? De ce trebuie să mi se spună, că-i de c...t şi mai ales de ce mi se spune "ce mă enervează c.....l ăsta"? Mă gândesc (mă las curând), or fi constipaţi, or fi deranjaţi, e greu, îi enervează, dar nu mă interesează. Oare or avea impresia că lucrez pe vidanjă, de îmi zic "ia şi tu c.....l ăsta de aici", pot să am mii de lupe, c.....l nu-l văd, eu văd un lucru, un obiect şi atât. Nu lucrez pe vidanjă şi cred că acei, ce le vor conduce p-astea, vor fi regii vidanjorilor, un fel de guru vidanjori. Deja îi văd...

Niciun comentariu: