marți, 3 noiembrie 2009

De-a baba oarba

Recunosc, m-am îndrăgostit. De mică nu am putut să sufăr naţia asta, dar unul mi-a venit de hac; are nişte ochi, ce mă hipnotizează şi încă nu mi-am revenit. Pare imposibil, dar mi-e dor şi nici măcar în poză nu îl mai văd, pentru că se ascunde de mine şi nu înţeleg de ce; mai ştiu că "persoanele destinate să se întâlnească, se vor întâlni, aparent întâmplător, dar exact când trebuie." Şi ea vroia unul (şi după 38 de ani a fost arestată pentru prostituţie), dar negru... pentru că, recunosc, iubesc un motan.
P.S- Oare de ce s-o ascunde motanul? De frica lui Calu? De frica mea?

2 comentarii:

iculici spunea...

DE FRICA CELOR DE LA "PASAREA COLIBRI" :))
http://www.trilulilu.ro/al3cse/14070ea63bad90

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici-cred ca da :))
>:D<