luni, 30 noiembrie 2009

30 Noiembrie

Creştinii ortodocşi sărbătoresc azi, Sfântul Andrei- cel dintâi chemat- ocrotitorul României. Auzindu-l pe Ioan zicând "Iată Mielul lui Dumnezeu, cel ce ridică păcatul lumii", arătând cu degetul spre Iisus, i-a zis fratelui său, Petru "Am găsit pe Mesia, care se tâlcuieşte Hristos" şi l-au urmat amândoi. Mai multe, despre tradiţii si superstiţii, afli aici (da, recunosc, sunt aşa de multe, încât mi-a fost silă să le înşir aici şi-am preferat partea mai uşoară; de mică mi s-au părut amuzante). Să nu uit, tot azi se pune grâu la încolţit (asta depinde de fiecare zonă în parte) şi crenguţe de vişin la înflorit. În noaptea de Anul Nou al cui grâu va fi mai mare şi mai frumos, acela va avea mai mult noroc şi sănătate, precum şi cel ale cărui crenguţe vor înflori.

5 comentarii:

iculici spunea...

PUS BUSUIOC SUB PERNA.
DIMINEATA REVIN CU UN COMENTARIU DESPRE VIS SI PRINT. CUM CARE PRINT??? PRINTUL DIN VIS. :))

PUP.

Lillee spunea...

Hmmm de unde sa iau eu niste crengute de visin...ma apuc de investigat si apoi gasesc eu pe cineva sa sterpeleasca macar o crenguta :)

iculici spunea...

AAAAAAAA...

LA MULTI ANI!!!

PUP.

iculici spunea...

IERI DIMINEATA N-AM AVUT TIMP SA SCRIU... ASA CA SCRIU AZI :)
ASADAR ... PRINTUL DIN VIS A FOST DOAR O VOCE :D
FARA CHIP. DOAR VOCE. O VOCE CUNOSCUTA MIE ;)
SI MAMA ASA-L MAI CERTA!!... IL CERTA CA ZICEA MINCIUNI ;)
ASADAR ... DACA ASTA MI-E SOARTA, E DE RAU. CUM SA TRAIESTI O VIATA INTREAGA CU FRATELE LUI PINOCHIO :O ?!???! FRATE CARE E MAI MINCINOS DECAT PINOCHIO. :(

COSMAR, NU VIS... :((

SCUMPA, PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ce-am visat am uitat in primele 5 minute,dar stiu ca am visat frumos si m-am trezit la un moment dat razand.Uite cum am ratat eu,poate ca nici n-avea legatura,dar am ras ieri toata ziua pe tema asta.Acum cativa ani (cred ca ti-am mai zis asta),lucram intr-un loc,unde eram deja o trupa de amici,trasniti cu totii,ne permiteam intre noi anumite glume.De Boboteaza nu am pus busuioc,dar am visat o colega(era vaduva cu 2 copii)si a doua zi,faceam toti glume, ca e iubirea vietii mele,i-am trimis niste bomboane,era intr-o alta locatie,mi-a trimis si ea niste flori rupte de prin curte si toata ziua am glumit pe tema asta.Seara,m-a sunat sa ma intrebe "auzi,dar tu ai glumit azi,nu?"