vineri, 13 noiembrie 2009

13 Vineri

Din anumite motive, cu noaptea-n cap (bine, am noapte-n cap mereu, eu aş spune cu nopatea-n ochi), am fost pân' aici, aproape, la cineva. Şi-mi place mult bătrâna, e cool, ca să folosesc un termen din zilele noastre. Intr-un casă, cu obrajii rosii, ea-mi zice că mă vorbeşte cineva, nu, cred că din cauza că am fugit şi-am intrat de la frig la căldură. Scap pachetul de ţigări, vine ea cu explicaţia "te doreşte iubitul", da, da, eu aş spune că-i neîndemânare, mă uit la ceas, e fix, ea-mi zice, că mă iubeşte, eu îi spun că am putea da ceasul înapoi. Nu trece mult şi vărs cafeaua, toată, acum s-o văd, ce îmi zice, clar e neîndemânare, de la bătrâneţe mi se trage, gândesc eu. Mă contrazice ea, cică iar mă doreşte. Băiete lasă dorinţele, că mi-e că-ntr-o zi îmi scap capul şi-atunci e grav. Da' o iubesc, bine că nu are nicio treabă cu 13, bine că nu a copiat superstiţiile americane şi nu mi-a zis că-i vineri, 13 şi cine ştie ce mă punea să fac.
Să nu uit, înainte să plec, La Mulţi Ani politicienilor, unor oameni, altor oameni, că doar e ziua mimului şi-i păcat să rămână neuraţi.

Un comentariu:

iculici spunea...

IL IUBESC MULT PE 13. :D

PUP.