vineri, 23 octombrie 2009

Tu despre ce vorbeşti când mergi la un spectacol?

"Doamnelor, domnilor, am făcut acest spectacol gândindu-mă că e bine să stabilim o stagiune permanentă a acestor frumuseţi. A venit la mine o jună ziaristă, bine documentată: "Dar cum, dumneavoastră, acuma, în plină toamnă veniţi şi cântaţi cu vara?" I-am spus: "Domnişoară, eu nu te chem la plajă! E un concert, e altceva! Dumnezeu prea a încurcat anotimpurile astea. Vedem, in plină vară, zile de toamnă gri, ceţoasă, vedem in toamnă zile de iulie. Aşa că m-am gândit să amestec aceste anotimpuri..."
După care, aşa a început şi mi-a plăcut şi-am ascultat asta, asta, asta şi multe altele, dar acompaniat de orchestra Filarmonicii Paul Constantinescu din Ploieşti şi Corala Casei de Cultură a Sindicatelo Ploieşti. Au fost (normal) şi lucruri, pe care nu le-am agreat.
1. Cred că rugăminte de a închide telefoanele, a fost adresată şi domnului cu păr roşu, de la contrabas (imi cer scuze, nu ştiu numele) şi mai cred că ar fii putu face asta în culise, nu pe scenă.
2. Mi se pare lipsă de respect faţă de public (deci şi faţă de mine) şi faţă de colegii tăi, ca domnul cu vioara (aflat în partea stângă, în plan principal, nu mă pricep la vioara 1 şi alte denumiri d-astea) să filmeze, în timp ce Tudor Gheorghe cânta la chitară.
3. Mi se pare lipsă de respect, faţă de artişti să vii la un spectacol şi să îţi calculezi fluturaşii de la serviciu (vecinele din dreapta mea). Daca tot ai plătit, presupun că îţi place şi d-aia ai venit, că fluturaşii (şi ăia din cap), îi poţi administra apoi.
4. Oare Udrea o ştii că e subiect de discuţie între două doamne, ce arătau ca două soprane, în timpul unui concert? Cred că nu şi nici nu-i pasă.
5. Oare domnişoara, cărei i-a sunat telefonul, la început o fii fost surdă?
Dar mi-a plăcut:
Pisica (probabil primadona) de pe scenă, a venit, a analizat, a plecat.
Vecinii din stânga, cred ca lui i-a venit greu "du-mă şi pe mine, la un contrabas d-ăla".
"Ei bine, hai să auzim un hit! Îmi place cum zic ăştia: "Nea Tudore, să moara mama, ai găsit-o, dom'le. E nasol, da' e bine! E marfă, ascultă ce-ţi spun eu, e cool, e trăznet. E super bine! Părerea unei generaţii super cool."

TUDOR GHEORGHE: Pedeapsa macului (versuri Vasile Voiculescu)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu nu vorbesc cand merg la spectacol. Eu merg sa ascult:).
Am lasat si eu un comentariu pe blogul "Mediartys".Nu ma astept sa mi se publice dar cel putin mi-am spus parerea. Si eu am crezut ca anuntul de la inceput - acela de a nu filma - e valabil pentru toata lumea.
Nostima pisica :D.

Fetita Junglei13 spunea...

@Anonim- ma bucur,cat despre pisica,mi s-a parut foarte simpatica,a venit,a studiat,parca sfidator si a plecat.