sâmbătă, 3 octombrie 2009

Tu de ce culoare ai chef?

Şi nu e politică, nu de data asta, dar îmi tot zice ea, vedeta mea, "n-am chef de nicio culoare" si-am întrebat-o cum e când ai chef de mov, de verde, de roşu? N-a ştiut ce să-mi zică si nu înţeleg, dacă tot nu ştii de ce culoare e cheful tău, de ce mă amăgeşti?
MMS- de nicio culoare.
MIRC- iar începi?
el (17 ani)- de gri (adică a luat un chibrit si la scăpat în reluare jos)
ea(50 ani)- de roşu- cânt, râd, iubesc
ea (23)- de galben- ca un soare, dar tu de ce culoare ai chef?
Eu- de rogvaiv, am chef de toate. Când am chef de verde, roşu sau albastru e minunat, la restul e mai putin minunat, dar e.
Tu de ce culoare ai chef şi de ce?

3 comentarii:

artemis spunea...

Hmmm..eu am chef de un orange care sa ma incalzeasca si sa ma binedispuna pe vremea asta...

iculici spunea...

DE NEGRU. IMI PLACE GROZAV NEGRUL.
SI DE VERDE INCHIS SI DE MARO. SI, UNEORI, DE ROZ SI DE GALBEN. :D

PUP.

Anonim spunea...

albastru si negru,ma rog,a doua nu e chiar culoarea dar cert astea imi plac cel mai mult:)