luni, 26 octombrie 2009

Troc

Acum 2 săptămâni m-am procopsit cu o nevralgie. Bun aşa, am zis, măcar atât să primesc şi eu, baiul nu-i nicăieri, scap eu şi de ea. De fapt, baiul e, că am pierdut nişte kilograme şi ştiu că, nici dacă le dau la ziar cu recompensă, nu le recuperez; oricum, parcă n-aş fi eu, mai grăsuţă, probat, acum cu nevralgia. Eu eram un ochi plânge, altul râde, sau cu alte cuvinte jumătate din faţă era mai senină, decât un cer de primăvară, jumătate se forţa să arate măcar ca un cer senin de toamnă. Când să zburd şi eu fericită, că pasasem mingia în careul advers, fusei aici. Curentul de care am avut parte acolo (nu continuu, nu alternativ, cred că de la ele, se degaja puţină căldură) şi frigul suportat (nu, nu am fost în costum de baie, nu, pe el l-am amanetat, să-mi iau o pâine, la cât material e nevoie pentru mine, doar atât am scos) m-au doborât de tot. Încă şi azi resimţeam efectele şi mă gândeam, cum aş putea să fac rost de o frecţie sau de un masaj. Oferta n-a întărziat să apară, deşi eu nu apucasem să fac propunerea:
ea- m-a întrebat soţul "ce schimb e păsărica?" şi mă întrebam oare de ce păsărica mea e la schimburi? Şi mi-a zis "nu, păsărica, aia mică, să vină să mă tundă".
Uite aşa am făcut troc:
primit masaj (asta e doar una dintre mâinile binefăcătoare)
în schimbul tunsului (mare curaj a avut, de m-a lăsat să fac asta şi mare noroc eu, că nu l-am tuns cu lift, s-au modernizat şi tunsorile, nu mai sunt în scări):
Merci amice, dar parcă acum, dupa mii de litrii de apă consumaţi cu băi fierbinţi, mi-ar mai trebui unul, dar tu şi vedeta mea dormiţi, noapte bună.
E cineva disponibil/ă de un troc?

2 comentarii:

iculici spunea...

EU. DA' IS DUSA CU VACA PRIN IASI ... :)) SI IS SI TARE DEPARTE DE TINE. :(

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Iculici- Multumesc din suflet :).Ai grija de vaca,intre timp.
Te pup si eu,dar de la departare,sa nu se ia.