marți, 20 octombrie 2009

Întrebări şi răspunsuri

Întrebări de la ea, răspunsurile mele.
Ziua cea mai frumoasă: cândva, noaptea, 13.
Cel mai mare obstacol: încă nu a sosit, dar ştiu când o să vină, sper să trec peste.
Cea mai mare greşeală: 2006, toamna, am ajutat, nu regret, pentru ea aş face-o iar, dar n-aş mai fi aşa naivă.
Rădăcina tuturor relelor: habar n-am, dar cred că are mai multe ramificaţii, ură, mândrie, prostie.
Distracţia cea mai plăcută: depinde de moment, azi mă distrez într-un fel, poate mâine nu-mi mai place.
Cei mai buni profesori: bunicii, iar din şcoală, proful de fizică din liceu, "Tomiţă"
Prima necesitate: Sănătatea
Ce ma face fericită: să-i fac pe alţii măcar să zâmbească, dacă nu să râdă.
Cel mai mare mister: omul (în momentul de faţă, un anumit om)
Cel mai rău sentiment: două: ura si invidia.
Cel mai bun cadou: nu-mi plac cadourile, dar dacă apar, le prefer pe cele simple (ca şi măslinele verzi, sau halviţa ) să simt eu că-s date din inimă.
Calea cea mai rapidă: nu ştiu, aia pe care o aleg eu,dar nu ştiu dacă e întotdeauna bună.
Sentimentul cel mai plăcut:.. habar n-am, eu mă simt bine, când cei din jur se simt bine şi aş face orice ca ei să se simtă bine.
O protecţie efectivă: autoprotecţia.
Cel mai bun remediu: muzica
Forţa cea mai puternică: forţa proprie.
Persoanele cele mai necesare: toti cei dragi, n-aş putea să fac diferenţa.
Lucru cel mai plăcut dintre toate: să simţi că n-ai trăit degeaba.
Şi cât am completat, am ascultat asta. Dacă vrea cineva să caute in adâncul eu-lui şi să răspundă, e liber/ă s-o facă, dacă nu, halta finală e aici, la mine.