duminică, 11 octombrie 2009

Eu sunt o tărancă

Nu ştiu cine a spus pentru prima dată, nici de unde a plecat expresia "ţărani" pentru a descrie o anumită categorie de oameni. Nici nu mă complic să afluu, dar nu-s de acord. Eu sunt o ţărancă şi mă bucur, n-aş fii putut fii altceva, nu, eu nu. Sor' mea e o orăşeancă, n-ar putea să fie o ţărancă, dar cred că îi e dor câteodată de discuţiile astea:
-Fierbi şi tu nişte ouă să facem o salată d-aia cum făcea taicătu' mare?
-Da' unde-s ouăle?
- În cuibar.
Şi ce dacă în cuibar găseşti aşa:
e frumoasă viaţa la sat, precum pentru unii e frumoasă aia de la oraş.
Ei sunt niste ţărani, adevăraţi ţarani, nu cu tz, nu cu ny, nişte ţărani şi atât
, iar categoria aia de oameni, ar putea fii denumită altfel, oricum, dar nu ţărani, sunt şi la sate d-ăia, dar sunt nişte ţărani cu lispuri de educaţie. Ei sunt ţăranii din melodia asta.

Un comentariu:

enibadi spunea...

Si eu mi-as dorii sa fiu o taranca,mai ales o taranca acolo la voi.Cartierul meu e "mai la tara decat satul tau".Ce mirosuri,ce mizerie, ce porcarii.