marți, 6 octombrie 2009

Doar două

Te-ai gândit vreodată că şi oamenii, care par duri, pică în melancolie? Asta face parte din categoria cum 2 melodii îţi schimbă ziua de la serviciu, două melodii, pe care nu le ascultasem niciodată şi care se aflau in playlistul meu. Am mai zis că am un playlist ciudat, recunosc din lipsă de timp, nici nu l-am schimbat de atunci până azi. Numai că ieri, la serviciu le-am descoperit si p-astea. Cum am spus, din motive neînţelese încă, se pierde radioul la un moment dat şi dau cu muzicuţa mea. Nimic anormal, doar că ieri, ştiind că sunt numai Paraziţii am rămas uimită auzind cum mă strigă toţi cerându-mi o melodie. Am văzut oameni lăcrimând, tineri, oameni trecuti de 45 de ani, bărbaţi, femei, nu conta şi totul din cauza melodiei ăsteia, dar mai ales a ăsteia.
P.S- nu le-am găsit nicăieri şi a trebuit să le postez eu.

Niciun comentariu: