joi, 15 octombrie 2009

De data asta m-au enervat

Cine? Electrica. De data asta chiar am renunţat la bun simţ, la "mă scuzaţi că vă deranjez" şi la toată răbdarea mea. Că îmi dădeau explicaţii de râdea toată lumea, când le asculta, am trecut-o cu vederea, că încă se mai întrerupe furnizarea energiei electrice, am iertat-o, nu-s de vină păsările alea migratoare, clar, de vină sunt astea de rămân p-aici. Dar să-mi plătesc totul la zi şi să primesc aşa ceva, e deja peste puterea mea de înţelegere:

-Poate am omis să vă emitem o factură.
- Şi dacă nu mai locuiam aici şi nu avem cum să achit până luni, ce făceaţi?
- Vă debranşam şi făceaţi cerere de rebranşare.
- Şi plăteam suma aia ?
- Da.
-Adică pentru că aţi omis voi să-mi emiteţi o factură de 2,51, eu plăteam sute?
-Da
- E normal să greşiţi voi şi să plătesc eu?
- Se mai întâmplă doamnă.
- Şi dacă spuneţi că factura aia e din 17.03, data scadentă 1.04, de ce mi-aţi trimis abia pe 13.10?
-Pentru că acum am găsit.
- Şi dacă găseaţi peste 2 ani, eu ce făceam? Penalităţile alea cine le plătea, tot eu?
- Ce de întrebări puneţi doamnă.
Aşa că luni când am să fiu aici, poate omit şi eu să...