vineri, 16 octombrie 2009

Cum s-o fac să râdă?

Şi pentru ca mă tot întreabă unii "dar de ce te scoli de dimineaţă, dacă intrii la 10?", răspund, unul din motive este, că de câteva zile tot urmăresc ceva, dar degeaba. Nu vrea, nu vrea să râdă şi eu tot nu pricep de ce.
Ea, e o curcă (sper, că nu deosebesc curca de curcan)
şi mă tot rog de ea să râdă, să zâmbească măcar, i-am zis şi bancuri, i-am şi cântat (bun, la asta am înţeles-o că nu râde, mă mir că m-a suportat), i-am pus şi desene animate, i-am dat şi d-astea, nimic. Şi eu tot mă întreb, oare cum râde o curcă? Dacă alţii nu mi-ar spune "râd ca o curcă", poate că nici eu nu m-aş întreba. La fel cum nu m-aş întreba nici cum "se uita boul la poarta noua", dar am să-l studiez şi p-ăsta, doar să-l găsesc, dar pe ea, cum s-o fac să râdă? Aaa, dacă vrei si crezi ca ai destul curaj, poti proba şi cum râde o curcă beată, eu p-asta nu o s-o încerc, am asistat cândva, copil fiind, la îmbătarea unei pisici (GM şi sor'mea puseseră asta la cale).

Un comentariu:

Anonim spunea...

rade,dar cand n-o vede nimeni:))