joi, 1 octombrie 2009

Cu nerăbdare

Aştept cu nerăbdare ziua mătuşii Tamara şi nu-i nicio glumă. Avem de toate, criză nu-i, laptele şi mierea deja au dat peste şi-am exportat şi la fratele blugar, deci hai să adoptăm asta, dar cu "Tamara" ce fac? Peste putin timp e ziua ei, dar când e ziua să o onorez? De ce, de ce pentru ea nu stabilesc o zi? Citeam declaraţia de avere a domnului ginerică, nu al meu, cel de sâmbăta trecută, am constatat că are în proprietate doar ce i-a dat "Tamara" şi când mă pregăteam să râd mai tare, m-a plesnit Dumnezeu şi mi-am amintit că şi eu am mătuşă, cu alt nume, dar care mi-a dăruit acelaşi cadou. Deci vreau s-o onorez. Mătuşă am, de aberat, aberez, nimic nu-mi lipseşte să devin prim ministru.
P.S 1 - aştept cu nerăbdare şi ziua alegerilor prezidenţiale, am să văd un român fericit. Nu, nu pe viitorul preşedinte, ci pe cel/cea, care va câştiga la loto.
P.S 2- doar nerăbdare era liber, restul erau ocupaţi.
P.S 3- părinţii îi onorez zilnic cu prezenţa.