vineri, 30 octombrie 2009

Caut dovleac

De două luni, caut un dovleac (nu îl socotesc pe cel de pe umeri), pentru a face un felinar. Pe principiul e frumoasă viaţa la sat, dar să stai cât mai departe de oraş, altfel nici urmă de ţăran, nimeni nu mai are, deci nici eu. Nu sărbătoresc Haloween-ul şi nici nu am de gând vreodată, nu, eu aştept cu nerăbdare Ziua Recunoştinţei, că asta lipseşte şi ne-am americanizat de tot, doar că mie, de când mă ştiu eu pe lumea asta, nu punem la socoteală primii 2 ani, că nu-mi amintesc prea multe, nu mi-au lipsit toamna felinarele, făcute din dovleci.
Drept şi stâng urmare, până găsesc eu un dovleac, vă prezint felinarul modern, un fel de bmw al felinarelor, tunat, aranjat, dichisit (nu prea, că-i făcut în 5 minute, la serviciu):

Un comentariu:

Anonim spunea...

bmw al felinarelor:)) da,cele clasice se cam strica dupa ce arde lumanarea o perioada in ele.:))asta e imbunatatit