vineri, 23 octombrie 2009

Câte-un act în două circuri

Oficial: circul a început.
Vroiam să scriu asta de aseară, dar din anumite motive, iar m-a sabotat blogspot-ul şi n-am putut posta nimic.
Ora 17:15, Ploieşti, centru, marele circ (nu Hungaroing) portocaliu, nişte garoafe, nişte baloane şi nu m-a interesat. Poate or ţine de foame ălora de erau încântaţi de ele. Fără poze, coasta mea (păstrez muşchiul pentru mai târziu) a refuzat să se obosească.
Ora 16- Păuleşti, parcul cu castani (denumirea are inclusă şi cacofonia), circul roşu, mici, bere şi nu ştiu dacă au avut muştarul.
Alte ore, alte sate şi oraşe, alte circuri, poate galbenii, poate verzii...
Ehe, ce-mi place melodia:

Jean Moscopol - Farsa alegerilor

2 comentarii:

camelcutza spunea...

of.sincera sa fiu,cunoscand lume din cjph,stiu cam cum merg lucrurile cu algerile si numirile,si mi se face greata.

iculici spunea...

EU TOT CU PANTERA ROZ VOTEZ !!! :D

PUP.