sâmbătă, 26 septembrie 2009

Le boutique

Şi că tot colindarăm azi şi mi s-a întâmplat a patra oară, m-am hotărât, data vitoare nu am să mai răspund cu bun simţ, îl las acasă, nu-l mai iau în dreapta mea.
1 (acum câteva luni)
-Vreau şi eu doi covrigi şi un pateu cu brânză si ea ce-mi dă? 2 covrigi si un ştrudel şi-i zic"dar eu nu am vrut ştrudel", răspuns "nu avem, aşă că v-am dat un ştrudel".Bun simţ l-a refuzat şi a întrebat "Unde e legătura între brânză şi măr"? Poate doar la Adam şi Eva, atât.
2- (acum o lună)
-Aş dori şi eu două gogoşi cu brânză. Ce primesc? Două, dar cu ciocolată şi bineînţeles că observ doar când încep să mănânc "Doamna, am vrut cu brânză!", Nu mai avem si tot gogosi sunt", "Or fi doamnă, dar dacă nu-mi plac şi dacă eram alergică la ciocolată ce te făceai?"
3- săptămâna trecută
-Tot eu vreau o savarină (prăjitură) şi-mi dă ora 12 şi i se explică de multă lume că eu nu am zis nicio oră, degeaba.
4- azi
-Aveţi cornuri?
- Nu, avem alune.
Guma rest am priceput-o de mult, de obicei cer chibrituri în locul ei, deşi unele nu înţeleg atunci când le spun" Eu nu mănânc gumă, nu am voie, da? Spre binele meu", dar să îţi cer dude si să-mi dai gutui nu am să pricep orice ar fi.

Un comentariu:

iculici spunea...

CRED CA VANZATOARE E DUSA ... CU VACA. :))
SI NICI NU AUDE BINE. :))

PUP.