miercuri, 16 septembrie 2009

De noapte bună

Mda, e 1:00 noaptea, sau ziua, că a început o nouă zi doar, şi eu nu dorm, eu îi distrez p-ăia plecaţi peste sate, oraşe, municipii, judeţe, regiuni, ţări, cu mări vecine, pe messenger. Şi-ascult muzica

şi mă întreb, ceea ce tu sigur nu ai cum să te întrebi, de ce în playlistul meu ziua, la serviciu, sunt melodiile astea, în această ordine: 1, 2, 3, 4, 5, 6? Că asta ascult eu am înţeles, ar fi culmea să nu mă înţeleg tocmai pe mine, dar de ce aşa , în ordinea asta, că îşi revine apoi la normal (dar oare ce-i normal?) şi le ia in funcţie de gen (muzical). Să vă explic, ascult radio, "ăsta-i un lucru bun"- ar zice unii sau "ce ne interesează pe noi ce asculţi tu"- ar zice alţii. Bun, ora 13:30-14, depinde de zi, juma' de melodie, sfert, trei sferturi, ştiri şi dintr-o data pârrr, hârrr, canci radio, pot eu să-i cânt, să-l fărâm (atunci n-ar mai cânta deloc), să-l rog, implor, să-i declar dragoste eternă, nu mai vrea şi pace. Dă-i cu playlistul personal (intercity poate la anul) şi ăla ciudat după cum se vede, până pe la 16:30-17, când îi eliberează pe toţi. Cine îi eliberează? Habar n-am, alienii cred, că eu nu-mi explic. Care toţi? Păi oamenii de vorbesc la radio (ştiu le zice dj), ăia de cântă, ăia de fac playback, vedetele, ştirile, toţi ies ca şi cum nici n-ar fi lipsit. Dar daca ei au fost si alienii ăia de fapt mă răpeau pe mine?! Ehe, că mai au ei şi alte încercări.
Hai că iar am bătut pădurile (muşchiu' lu' je nu bate câmpii), de cred că se aud ţipetele lor pănă la băieţii ăia, peste ţări. Mai bine să iau cărţile şi să merg la somn. Cărţile de joc, am ajuns la valeţi. Te bucuri, nu? Mai am puţin şi termin. Greşit, am început de peste 30 de ani şi am luat-o ( la citit mă refer) de la popi, până-n 2100 termin eu.

2 comentarii:

iculici spunea...

;)) 1:00 MA IUBESTE :D ... TOMBI. :))

TARE INTERESANT PLAY-LIST-UL TAU... :D

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- dar dragostea lui TOMBI e sincera.
Te pup