marți, 1 septembrie 2009

De la unii adunate

Şi de mine combinate... versuri a la Isabela Calumea.
Aseară am văzut prima umbrelă pătrată din viaţa mea:

Tot aseară am primit cadou o umbrelă verde, ca pentru junglă aşa, azi am aflat de ce, că-mi place verdele şi-i septembrie şi eu ţin cu el (sub sloganul o lună, două luni, un astru, doi aştrii, rezultă un septembrie- două septembrii), poza-i de azi, din junglă:
şi tot azi am primit astea, că eu nu-mi doresc o cafeluţă, o biscuite, ci o dudă, o măslină:
şi-am realizat cât de tembelă pot să fiu, în loc să folosesc îndemnul:
, eu am intrat pe aia deschisă, ce umbrela mea (că o aveam cu mine), capul meu nu mă ţine să mă avânt cu el aşa în orice.
Şi doamnelor şi domnilor... ce naicuri, diendgiuri şi alte firme (de îmi închipui pancarte d-alea luminoase) ... când v-aţi cumpărat ultima oară o haină termopanată? He, he, termopane, termopane:
P.S- Ultimele doua poze le-aş fi făcut mai de aproape, dar cică mă risc şi le e frică ălora de umblă cu mine

Un comentariu:

Anonim spunea...

iti place mult umbrela din moment ce umbli cu ea pe soare;))haine termopan n-am incercat,dar mi-ai facut pofta de masline:))