marți, 29 septembrie 2009

Dacă...

Mă mut, dărâm, sparg, meşteresc, n-am timp decât să respir, să mănânc, să ascult muzică. Vroiam să scriu despre ceva, căutam pozele, fără ele nu se înţelege nimic, dar am primit o leapşă de la ...n-am voie să dau nume, am promis.
Dacă eram... aş fi fost
- o lună - septembrie
- o zi a săptămânii- marţi
- o parte a zilei- dimineaţa
- un animal marin- căluţ de mare
- o direcţie- dreapta
- o personalitate istorică- Ecaterina Teodoroiu.
- o planetă- Pluto
- un lichid- apa
- o piatră- cremene
-o pasăre- cuc
-o plantă- lăcrămioara
-un tip de vreme- semiînnorată
- o emoţie- timiditatea
-un sunet- un râs de copil
- element- aer
- cântec- un colaj între Sfârşitul nu-i aici (Pittiş) şi Vino Doamne- Valeriu Sterian
- un film- seria B.D
- un serial- Seinfield
- o carte- Moromeţii
- un personaj de ficţiune- duhul din lampa lui Alladin
- un fel de mâncare- salată de praz
- un gust- amărui- sărat
-o aromă- măr+scorţişoară
- un oraş- primul oraş de pe Lună
- o culoare- verde
- o parte a corpului- ochii
- o expresie a feţei- zămbet
- un cuvânt- râs (nu felina)
-o materie de şcoală- sport
- un personaj de desene animate- Sandy Bell (sau Pikachu mai nou :P)
- o formă geometrică- romb
- un număr- 13
- un mijloc de transport- o şaretă
- un articol vestimentar- şosete :P
"Dar fiindcă m-am născut fără să ştiu... m-am resemnat ca orice bun creştin".
Sper ca am trecut şi testul ăsta, parcă ar fi un chestionar pentru ...

cheloo-daca eram

Niciun comentariu: