miercuri, 16 septembrie 2009

Continuare

De fapt mai aveam.
7. nu mai suport meilurile. Din cauza unora ciudate, pe care nu înţeleg de ce le primesc, cu greu le găsesc pe cele importante. După o zi pe alta, am 43 necitite şi cred că mă pândesc, cum merg la somn, cum le primesc. Da' las' că-mi iau eu badiguard pentru căsuţă.
8. m-a pus pe mine cineva din viaţa mea, să-mi fac hai cinci (adică hi cinque, hi funf, hi cinco, hai în multe alte limbi) să se distreze şi ei când nu sunt eu prezentă. Bun aşa, l-am făcut, l-am administrat o perioadă, am acceptat doar pe cine am vrut eu ca prieteni. Constat acum că am "prieteni", oameni pe care nu îi cunosc, am adăugat (zici că adaug în coşul zilnic) acum şaipişte zile încă vreo cinci, mesajul de starea vremii mi-l fură şi încă altele. Yo administrator nu mi-am permis să-mi iau, aşa că nu-s eu, sunt alţii ăia de vă acceptă, eu în ultimele luni doar pe MARIA am dorit-o şi atât.
9. azi îmi fac timp să stau la pâc pentru a elimina meilurile alea şi-mi caut şi telecomanda, că vreau să mă uit la :

Graieste Moldovenesti - Disco veri Channel