marți, 29 septembrie 2009

Atenţie, se râde

Ce am în comun cu:
-Bush? El a recunoscut ca nu se uită la ştiri, eu recunosc: nu mă uit la tv.
-Madonna? Ea s-a făcut de tot râsul cântând în România, eu mă fac, cântând doar băştinaşilor.
- ea cutreiera dealurile Vărbilăului călare, acum câteva zeci de ani, eu acum câteva zeci de ani minus alte câteva zeci.
- ea mergea când era mică la cules de ciuperci în pădure la Cazacu, eu tot când eram mică, dar în ani diferiţi.
Şi aş putea continua cu asemănări d-astea mai mult, cum îmi spunea cineva "Ce am în comun cu MJ? Lui îi pica nasul, mie îmi curge". Te-ai gândit vreodată care-i diferenţa între tine şi o vedetă?Eu da, recunosc sunt oameni ce merită statutul de vedetă, dar din păcate România s-a umplut de pseudo vedete, devenite peste noapte şi din prostia unora, avizi de senzaţional, scandaluri, bârfă, nuditate şi mai ales prostie.
Pentru mine, ei sunt nişte vedete:

Niciun comentariu: