duminică, 13 septembrie 2009

13 septembrie

Azi e ziua pompierilor şi tot azi se implinesc 96 de ani de când Vlaicu a murit încercând să traverseze Carpaţii. Şi nu le ştiu de aici, ci pentru că a fost cândva ora 1 (de la ora 20 până acum m-am uitat numai la fix, la ceas, mă iubeşte, nu? Mda, Calu) într-o noapte de Marţi 13 şi uite d-aia "ţin cu septembrie", îmi place luna şi-mi place şi toamna şi-mi plac multe altele. Pentru că azi e şi ziua aia în care telefonul zbârnâie, mesajele curg mai ceva ca Dunărea la Porţile de Fier şi după numărul lor aş putea crede că am amici cât un cătun din China, dar numai eu ştiu adevărul şi cel mai amuzant mi se pare că ei mă felicită pentru ceva la care eu nu am contribuit cu nimic, pentru că nu eu mi-am ales data naşterii.
Merci pentru lăbuţă Bi:
şi

ASTAZI ESTE ZIUA MEA !!! @};-

6 comentarii:

iculici spunea...

SCUMPA, TE PUPACESC DULCE SI ... AI GRIJA DE SUFLETELULTAU !!!

PUP. LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:d<

CU MULT DRAG,
MARIA. (ICULICI)

iculici spunea...

DE CATEVA ZILE ... TOT LA ORE FIXE MA UIT... DEGEABA.

"MA IUBESTE" ... CINE??????? HABAR N-AM.
DE FAPT, MA IUBESTE ELIZA. SI MA MAI IUBESTE TOMBI. SI MAMA MA IUBESTE. :D
MACAR ELIZA SI TOMBI SE BUCURA CAND APAR IN UASA CASEI... :P

PUUUUUUUUUUUUP.

enibadi spunea...

http://www.trilulilu.ro/grazziano/1fa1cb3943e161 La Multi Ani!Sa ai aprte de cel putin un sfert din binele facut.Si te iubeste,eu,noi,ei.Stiu era o glumita asa,despre superstitii.M-am gandit ca o sa pui melodia lui Florentin Budea.

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA (iculici)- multumesc la fel.Da' si cand ne-o iubi :)
>:D< :*
@enibadi- multumesc si pentru ca "fuego e fanu' meu da?" :)

Vilhelm man spunea...

LA MULTI ANI!...sa fii voioasa
Bucuroasa, fericita
Cei dragi sa-ti fie alaturi
Sa petreceti pan' la ziua.
.
Orice gand si orice vis
Sa ti se-mplineasca indata
Coplesita de cei dragi
Sa traiesti 1000 de ani!
.
ICULICI mi-a dat de stire
Printr-un comment pe-al meu blog
(Blog de sarbatori)
Si-am venit in graba mare
Sa-ti urez...sa fii iubita!

Fetita Junglei13 spunea...

@Valy- multumesc asemenea,numai bine iti doresc :)