luni, 24 august 2009

Runda a doua

După înfrângerea de mai devreme, m-am antrenat singură, că n-am găsit nici antrenor, nici impresar şi mi-am studiat adversaru. Dacă tot ratasem fapta bună, mi-am zis că nu mai contează dacă citesc şi horoscopul ăsta, oricum nervii mei erau deja epuizaţi. Citit, relaxat, amuzat, strategie stabilită şi am atacat cu un croşeu de dreapta browser-ul, deja auzeam publicul scandându-mi numele. După un upercut de dreapta primit în plin hard, mi-am revenit, gândind că publicul nu poate fi dezamăgit şi am aplicat faimosul meu croşeu de stânga, arbitrul principal era uimit şi a început numărătoarea; şi... antrenorii lui browser au aruncat prosopul. Învingătoare eu.

Un comentariu:

MARIA spunea...

LA MINE A INCEPUT MOZILLA SA FACA FIGURI IN IANUARIE. DADEA EROARE DUPA EROARE; PENTRU A PUTEA DESCHIDE UN AMARAT DE MAIL TREBUIA STAU VREO 20-30 DE MINUTE. DE SITE-URI NICI NU ZIC ... EROARE DUPA EROARE. M-AM ENERVAT ASA DE TARE CA MI-AM INSTALAT CHROME-UL. LA INCEPUT NU INTELEGEAM NIMIC, DAR INCET-INCET SI CU MULTA-MUUULTA RABDARE I-AM DAT DE CAPAT. AM ANALIZAT FIECARE OPTIUNE IN PARTE SI L-AM INTELES. ACUM S-A MAI IMBUNATATIT MUULT.
ACUM NUMAI CHROME-UL IL FOLOSESC. EXPLORER-UL FFFF RAR, MOZILLA SI MAI RAR.

PUP.