vineri, 10 iulie 2009

Apel Umanitar

Suntem un grup de oameni cu vârste cuprinse între 16 şi 42 de ani, care căutăm cu disperare o melodie sau cel puţin măcar cine o cântă. Melodia e folk sau cântec de munte, eu eram prea mică atunci când am auzit-o, iar ceilalţi nu-şi mai amintesc cine o cântă şi cei mai mici ştiu doar varianta cântată de către unul dintre noi. Am o singură rugăminte: oricine eşti, nu contează cum ai ajuns pe acest blog, dar dacă ai habar despre ce zic eu lasă un comentariu. Mulţumesc.
Aceste versuri sunt din melodie:
"De-ar fii trenul pus în vânt
Aş venii să te sărut
Dar trenul e pus pe şine
Şi nu pot venii la tine
.................................. "
Mulţumim. Plătesc pentru asta.

4 comentarii:

bibi spunea...

mama ei de treaba..x(k nu o gasesc p nikieri x(

aglaia:)) spunea...

:))=))))nu te mai deranja k asta am faqt si eu o zi intreaga degeaba:))))

unul stresat din cauza voastra spunea...

Daca o data mai canti melodia asta,te ucid.O canta tot biroul din cauza ta.

Fetita Junglei13 spunea...

@unul stresat...- biroul canta? Minune, cheama otv-ul, eu credeam ca oamenii canta.Probabil la voi la birou e altfel :P