sâmbătă, 20 iunie 2009

Secret.Strict secret

As fi vrut sa va spun un secret, dar cum imi e teama ca or sa citeasca si baietii aceia care intercepteaza convorbiri, m-am gandit sa vi-l trimit prin astia mici:

Insa stiu din sursa sigura ca nici in ei nu mai pot avea incredere, s-au ratacit cam multi in ultima vreme, clar s-au dat de partea cealalata, asa ca m-am gandit sa va transmit asa:

Daca nu ati inteles nimic, va spun maine, mi s-a rupt penita si ma grabesc, am un eveniment fericit (adica e rost de mancare), dar daca tot ati citit poate-mi spuneti si mie daca exista pasari cu rau de inaltime?Ca pesti cu rau de apa cred ca sunt si locuiau acolo unde nu am prins eu nimic. Va pup. Rectific: va pup doar pe unii dintre voi, ca cine stie cine citeste p-aici si nu pupam asa pe toata lumea.

2 comentarii:

iculici spunea...

PUP SI PENTRU MINE? MACAR UNU' MIC-MIC. :P

TE DISTRASI LA EVENIMENT?
O DUMINICA CAT MAI FAINA SA AI !!!

PUP.

fiica omedei spunea...

tocmai mi s-a pus pata cu rudeniile astea:))=)):X:X:X:Xhailaviu