sâmbătă, 27 iunie 2009

Leapşa 2 în 1

O altă leapşa o am de aici .De fapt erau două, dar eu am transformat-o intr-o lepaşa 2 în 1 :)
1. Ce ai face dacă într-o zi de Duminică îţi pică internetul?
- dacă sunt acasă aş suna întai la ei, apoi mi-aş vedea liniştită de ale mele, că oricum nu stau la pc, dar cred că unora le-ar lipsi statusurile mele :)
2.Fă o descriere a jocului preferat.
- sunt nişte oameni, care aleargă de nebuni după o mingie, pe care la un moment dat resuşesc sa o şi introducă intr-o plasă.Pentru că jocul meu preferat e fotbalul pe maidan. Nu mă joc la pc, nu am nici măcar Solitaire în calculator, doar din când in când mai joc Conquistador.
Şi ca să respect leapşa până la sfârşit o pasez oricui vrea să răspundă.

4 comentarii:

bibi spunea...

e o musca ce se aude sau e un scuter?:)

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- un atv, tocmai ce am coborât, fusesem să fac nişte poze şi văzui cum căzură "jmecherii"

aglaia:)) spunea...

aia q statusul chiar e buna:))eu sunt una din aia care le citesc cand vor sa mai rada nitel:))...

iculici spunea...

1. PLEC PRIN ORAS, LA UN SUCULET, LA O PLIMBARICA. :D
2. IMI PLAC JOCURILE CU BILUTE COLORATE. JOC ZUMA SI ZUMA2.MI-E ASA GREU SA DESCRIU ZUMA... ORICUM TOATA LUMEA STIE ZUMA. :P