sâmbătă, 27 iunie 2009

Atracţii ciudate

Cu stupoare am descoperit că am din ce in ce mai mulţi cunoscuţi care iubesc morţii şi că asta tinde să se extindă, precum gripa. Zilnic aud pe stradă oameni care au astfel de atracţii ciudate. Nu, nu-i vorba despre ceea ce credeţi voi şi am să vă explic. Dacă mă "iubesc" aşa de mult pe mine şi vor să-mi împărtăşească asta, de ce spun "tu-ţi morţii mătii"? Ce au cu morţii mamii sau ai altor mame, i-or atrage!? Bănui eu că nu-i cunosc ei chiar pe toţi.
Specific -În locul meu se pot afla şi alte persoane şi probabil din greşeală am să mă alătur cândva şi eu grupului...Sincer, încă mai sper să nu.
Voi aveţi cunoscuţi care iubesc aşa?

2 comentarii:

bibi spunea...

fiekre injura de cine cunoaste:))

un oarecare spunea...

tare asta.si totusi adevarat:))