marți, 16 iunie 2009

Alte intrebari.

De zeci de ani sunt intr-o mare dilema:ce e ala un majmir?Adica daca-mi zice "tu-ti majmiru matii", eu cam banui ce ar vrea sa zica, numai ca daca o iau asa, e : un majmir, doua majimire(sau o fi doi majmiri?)si partea aia a corpului mamii e cu o-doua.Sa fie ficatul sau rinichiul?!Tot de zeci de ani, din cauza lui Jean Constantin ma intreb :"Unde se duc mustele iarna?".Asa ca daca aveti numarul de telefon al lui nea Jean intrebati-l voi daca a aflat raspunsul si spuneti-mi si mie.
P.S Daca nu mai scriu nimic zilele astea, inseamna ca am intrebat-o pe mama "care e majmirul ei".

4 comentarii:

aia cu mama omida spunea...

stii bine k mie mi se spunea mereu knd eram micutza micutza de catre tataitza..."tu-ti majbiru matii":))si eu m-am intrebat me mereu..ce o fi ala..inca mai caut in dex:)

Fetita Junglei13 spunea...

Si daca ai vreodata curajul sa-l intrebi ce inseamna,te rog din suflet intreaba si ce inseamna "grijania",ca "burduf" am dedus singura ,desi in copilarie credeam altceva :).

kata_leul spunea...

buna!...ma stii cine sunt...ma ai in lista la messenger1...majmir nu stiu nici eu ce inseamna...de "grijanie" am auzit si eu...si mie mi s-a zis...dar "grijoshenie"...stii ce inseamna?:))daca-ti dai seama...sa ma anunti!:)...aaa...si...apropo...ca tot mi-am amintit...WTF=What The Fuck...asta inseamna...sunt unii oameni care combina limbile...cam prosti de felul lor...dar asta e...sa le zicem si noi..."LIMBISTI":))

Fetita Junglei13 spunea...

@kata_leul -normal ca te stiu.Eu cam banui ce inseamna :).
P.S- frumoase poeziile tale.